نظافت منزل در کرج

راهنمای انتخاب شرکت خدمات نظافت منزل

امروزه با توجه به اینکه برون سپاری بسیاری از کارها به موضوعی بسیار متداول تبدیل شده است، دیگر همانند گذشته ها عجیب نیست که افراد موارد مرتبط با نظافت منزل خود را به دیگران بسپارند. با وجود تغییراتی که در سبک زندگی مدرن به وجود آمده است؛ بسیاری از افراد چه زن و چه مرد، شاغل هستند، دیگر مسائل مرتبط با خانه داری صرفا وظیفه ی خانم های تلقی نمی شود و معمولا به صورت مشارکتی بین اعضای خانواده و گاه با کمک نظافت چی های حرفه ای صورت می پذیرد. برای بهره مند شدن از خدمات نظافت منزل باید یک شخص حرفه ای و با تجربه را پیدا کرد و اما چگونه؟

امروزه شرکت ها و موسساتی پدید آمده اند که چنین خدماتی را به متقاضیان ارائه می دهند. مجموعه ای از با تجربه ترین و کوشا ترین افرادی که در خصوص نظافت منزل فعالیت داشته اند را گرد هم آورده و شما به عنوان متقاضی می توانید بر اساس شرایط و میزان نیاز خود، یکی از آن ها را گزینش نمایید. این شغل محدود به سن و یا جنسیت خاصی نیست و نظافت چی های خانم و آقا آماده ی همکاری با متقاضیان خواهند بود . شرکت خدماتی شهرآرا ارائه دهنده ی خدمات نظافتی می باشد و بدیهی است که برای افزایش کیفیت خدمات خود سعی داشته است که با مجموعه ای از حرفه ای ترین ها همکاری نماید. برای استفاده از سرویس های نظافت منزل شما می توانید از طریق شماره های موجود در این سایت، با ما تماس گرفته و ضمن اعلام شرایط خود و اینکه دقیقا برای انجام چه اموری نیاز به کمک شخص نظافت چی دارید، زمان و روز معینی را مشخص کنید تا فرد مربوطه در آدرس اعلامی از سوی شما حضور یابد.

راهنمای انتخاب شرکت خدمات نظافت منزل

اما یکی از مهم ترین سوالاتی که معمولا از جانب مشتریان مطرح می گردد، این است که :

 چگونه می توان یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات نظافت منزل را مورد بررسی قرار داد و میزان صلاحیت آن ها را سنجید؟

اگر لازم است که برای برون سپاری این امور، یک نظافت چی حرفه ای پیدا کنید، همانطور که گفتیم در ابتدا توصیه می کنیم که اجازه دهید تا یک موسسه ی معتبر وی را به شما معرفی نماید، اما قبل از اعتماد به یک شخص شما نیاز به اعتماد به مجموعه ی ما دارید؛ پس در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید که برای انتخاب شرکت خدمات نظافت منزل لازم است به چه نکاتی توجه داشته باشید.

توصیه هایی برای انتخاب شرکت خدمات نظافت منزل

  • اولین نکته توجه بسیار زیاد به اعتبار و سابقه ی فعالیت آن مجموعه است. با اندکی تحقیق از طریق دوستان و اشنایان و یا بررسی در اینترنت می توانید شرکت های با سابقه و معتبر را شناسایی نمایید.
  • توجه داشته باشید که یک موسسه ی معتبر قبل از استخدام نظافت چیان، اقدام به بررسی میزان مهارت های آنان کرده تا بتواند با تجربه ترین ها را انتخاب نماید. هر جه یک از افراد باید در دوره های مقدماتی شرکت کرده باشند و از سوی آن موسسه دارای کارت شناسایی و کارت بهداشت باشند.
  • زمانی که با یک شرکت خدمات نظافت منزل تماس می گیرید، حتما باید نوع خدماتی که مد نظر دارید را ذکر کنید؛ زیرا برخی از نظافت چی ها تنها در انجام برخی از امور فعالیت و مهارت ویژه دارند یا برخی از کارها را نظافت چی های مرد یا خانم، بهتر و با دقت تر انجام می دهند.
  • یکی دیگر از مزایای بیان نمودن خدمات مورد نظر خود به یک موسسه ی نظافتی این است که می توانید متوجه شوید آیا آن کار خاص توسط آن موسسه، انجام می شود یا خیر و قبل از حضور شخص نظافت چی در منزل یا محل کارتان از این مسئله اطمینان حاصل نمایید. به طور معمول خدماتی که توسط شرکت های نظافتی ارائه می گردند، عبارتند از شستن درها و دیوارها، حمام وسرویس‌ بهداشتی، گرد گیری و جارو کردن، شستن قالیچه ها، پاک کردن شیشه و پنجره ها، تمیز و مرتب کردن وسایل داخل بوفه، کمدها و کابینت‌ها و شستن و تمیز کردن راه‌پله، لوسترها.
  • سعی کنید با چند شرکت خدمات نظافت منزل مستقر در محل زندگی یا کارتان تماس بگیرید و قیمت ها و تعرفه های آنان را بابت ارائه ی سرویس با یکدیگر مقایسه نمایید.
  • اگر برای تاریخ یا مناسبتی خاص نیاز به استفاده از خدمات نظافت منزل دارید، حتما از قبل یا موسسات مربوطه تماس بگیرید و آن زمان را برای خودتان رزرو کنید؛ زیرا معمولا در ایامی خاص نظیر قبل از عید و در زمان خانه تکانی شرایط به گونه ای است که میزان تماس ها و درخواست ها افزایش می یابد و اولویت با مشتریانی است که از قبل تاریخ مربوطه را رزرو نموده اند.

با  نزدیک ترین شرکت خدمات نظافت منزل تماس بگیرید

سوال بسیاری از مشتریان این است که آیا مسافت و فاصله ی منزل یا محل کار ما تا موسسه ی نظافتی و محلی که نظافت چی در آن حضور دارد، مهم است؟ بله، این مطلب می تواند تا حد زیادی در مدت زمان رسیدن شخص به محل مورد نظر شما تاثیر گذار باشد و بر این اساس اگر می خواهید که تاخیری ایجاد نشوددر مواقع ضروری شخص نظافتچی بتواند سریع تر در محل حضور یابد، و با نزدیک ترین شرکت خدمات نظافت به آدرس خودتان تماس بگیرید.

از شرکت خدمات نظافت منزل در مورد شرایط ارائه ی سرویس و نوع پشتیبانی سوال نمایید

حتما از موسسه ی انتخابی خود بپرسید که:

  • آیا قرار دادن مواد شوینده و دستمال و سایر ابزار های لازم بر عهده ی شخص شما است و یا نظافت چی ها هر وسیله ی مورد نیاز خود را به همراه می آورند؟
  • در صورتی که شخص نظافتچی به اموال شما خسارتی وارد نماید و باعث شکستن یا آسیب دیدن وسایل شود، چه اقدامی انجام می دهند و به چه صورت خود را موظف به پرداخت خسارت می دانند؟
  • شرایط زمانی خدمات نظافتی به چه صورت است؟ در چه ساعاتی از شبانه روز می توانید از خدمات برخوردار شوید و اینکه فرد نظافت چی چه مدت زمانی را باید به استراحت و صرف غذا بپردازد؟
  • در صورتی که کارگر به منزل یا محل کار شما بیاید و متوجه شوید که مدت زمان بیشتری نیاز به حضور وی دارید و کار شستشو و نظافت بیشتر طول می کشد، باید چه اقدامی انجام دهید و هزینه ها چگونه محاسبه خواهند شد؟
خواندن 2027 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید