نظافت منزل در کرج

خانه داری و آموزش نظافت منزل برای خانه دارها

نظافت منزل

از آنجایی که خانمهای خانه دار برای نظافت منزل و بهداشت محیط زندگی خود اهمیت خاصی قائل هستند و باتوجه به اینکه این امر زمان و همچنین انرژی زیادی میطلبد. از این رو شرکتهای خدماتی بر آن شدند که با اعزام نیروهای مجرب خود کمکی موثر در این زمینه باشند.

 همچنین قابل ذکر است با افزایش استقبال به زندگی در آپارتمان و مجتمع های مسکونی که در عین حال نمیتوان از بهداشت و نظافت آن چشم پوشید ، نیاز به حداقل نظافت دو هفته در میان آپارتمان است، مجموعه شهر آرا با داشتن پرسنل منظم و مجرب این امکان را برای ساکنین آسان نموده است.

برخی از نکات خانه داری

- تمیز کردن ماکروویو: امروزه در اکثر خانه ها از داشتن ماکروویو نمیتوان چشم پوشید طبخ غذا و گرم کردن ان در این وسیله موجب چرب شدن، ودر طولانی مدت موجب رسوب چربی میشود . در این زمان اولین وسیله ای که در ذهن خطور میکند استفاده از مایعات شوینده میباشد که کاری بس نادرست میباشد !!

حالا راه کار چیست؟؟ کافی است ظرفی از آب را در ظرف شیشه ای داخل ماکروویو خود قرار دهید و زمان حداقل 2 دقیقه برای ظرف مذکور در نظر بگیرید.. بعد از طی شدن زمان، بادستمالی تمیز محفظه ماکروویور را دستمال بکشید؛ خواهید دید که اثری از چربی ها باقی نخواهد ماند! حائز اهمیت است شما این کار را بدون هیچ گونه مواد شیمیایی انجام داده اید.

- تمیز کردن شیشه های سرویس بهداشتی:امروزه با افزایش برندهای بهداشتی طبیعتا پاک کردن شیشه و آینه ها کاری بسیارآسان میباشد، اما این امردر حمام به دلیل بخار شدن آب و باقی ماندن املاح آب باعث میشود آیینه های تمیزی نداشته باشید!!

میتوانید کمی جرمگیر روی دستمال تمییزی بریزید و روی سطح مورد نظر بکشید. خواهید دید هیچ اثری از لکه ها باقی نخواهد ماند.

 

 

خواندن 2691 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید