نظافت منزل در کرج

درخواست خدمات نظافت منزل

نظافت منزل یکی از متداول ترین کارهای روزمره است، البته در برخی از خانه ها به صورت هر روزه و در برخی دیگر هر چند وقت یکبار صورت می گیرد اما از آنجایی که کاری بسیار وقت گیر و گسترده است، معمولا با خستگی بسیاری همراه است، به ویژه اگر تنها یک شخص نظیر خانم خانه بخواهد تمامی کارها را انجام دهد. اهمیت دادن به پاکیزگی و نظم و تمیزی محل زندگی یکی از عادت ها و شاید سنت های زیبا و پسندیده ی ایرانیان است که از دیرباز به آن توجه می شده است و حتی رسومی مثل خانه تکانی قبل از عید، به اهمیت مقوله ی نظافت در نزد پیشینیان ما اشاره می کند. در گذشته، خانه های بزرگ و حیاط دار فضایی را ایجاد می کرد تا در آن بتوان به راحتی و بدون محدودیت، به شستشو پرداخت اما در زندگی های امروزی با گسترش آپارتمان نشینی دیگر چنین امکانی وجود ندارد؛ بنابراین بسیاری از کار ها برون سپاری می شوند؛ برای مثال برای شستشوی فرش آن ها را به قالی شویی تحویل می دهید. مورد دیگر کاهش تعداد فرزندان و اعضای خانواده و همچنین مشغولیت هر یک از آن ها به کار یا درس است که باعث شده همه ی اعضای خانواده نتوانند همانند گذشته در امور مربوط به نظافت منزل مشارکت کنند و به همین دلیل باز هم شاهد تمایل افراد به کمک گرفتن از شرکت ها و موسسات خدماتی نظافتی نظیر موسسه ی شهرآرا هستیم.

درخواست خدمات نظافت منزل

فواید استفاده از سرویس و خدمات نظافت منزل چیست؟

پیرو مطالبی که در ابتدای این مقاله بیان شد، سوالی که در این حوزه مطرح می شود این است که آیا چنین تغییرات بزرگی در سبک زندگی مردم و نیاز های آنان مثبت بوده است یا خیر؟

توجه داشته باشید که با وجود تمامی تغییرات، هنوز هم همه ی افراد به پاکیزگی و نظافت اهمیت می دهند؛ پس نتیجه می گیریم که تغییرات کنونی باعث از بین رفتن سنت ها و ارزش ها نشده است بلکه فقط شکل تامین و رسیدگی به آن ها تغییر کرده است و همچنین با افزایش تمایل خانواده ها به برون سپاری کار های مرتبط با نظافت منزل تا حد زیادی در وقت و زمان صرفه جویی می گردد و یک شخص که معمولا مادر خانواده و خانم خانه است، با حجم زیادی از کار و در نهایت خستگی مواجه نخواهد شد. زمانی که شما شخصی مطمئن و حرفه ای  را برای محول کردن این امور انتخاب می نمایید و به وی اعتماد می کنید، می توانید به راحتی و با هماهنگی با او کارهای مرتبط با نظافت منزل را به بخش های مختلفی تقسیم کنید و طبق یک برنامه آن ها را انجام دهید؛ بنابراین به میزان زیادی از آشفتگی منزل و استرس شما کم می شود؛ زیرا اطمینان می یابید که با برنامه ی تعیین شده تمامی کارها در بازه ی زمانی مشخصی تکمیل می گردند.

برای استفاده از خدمات نظافت منزل چه کاری باید انجام دهید؟

شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا مجموعه ای از افراد متخصص را به شما معرفی می نماید تا بتوانید مطابق با حجم کار های خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید. نظافتچی ها و همکاران ارجمند ما برای اینکه بتوانند در این زمینه با شما همکاری داشته باشند، دوره های آموزشی لازم را گذرانده و توسط کارشناسان ما از لحاظ میزان آمادگی برای کار، مهارت ها و ویژگی های مثبتی که دارند مورد بررسی قرار گرفته اند؛ پس بدون هیچ دغدغه ای می توانید به موسسه ی ما اعتماد کنید تا تمامی امور لازم در مناسب ترین زمان با منصفانه ترین هزینه و بهترین کیفیت به انجام برسند. همانطور که گفتیم پروسه ی نظافت منزل، شامل مجموعه ای از کارهای مختلف است و شما باید در هنگام تماس با شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا کرج به طور دقیق بیان نمایید که به چه خدماتی نیاز دارید؛ برای مثال دیوار شویی، قالی شویی، تمیز کردن درب و پنجره و شیشه ها، کف شویی، نظافت دستشویی و حمام، تمیز کردن آشپزخانه، تمیز کردن لوازم خانگی، شستشوی ظروف، پرده شویی، جارو کردن و .......

بیان نمودن دقیق خدماتی که مد نظر دارید باعث می شود که کارشناسان ما بتوانند نیروی متناسب با نوع کار نظافت منزل و خدماتی که انتظار دارید را به منزل شما اعزام نمایند. همچنین می توانید تعیین کنید که نظافتچی خانم مد نظر دارید یا اقا، البته برای انجام دادن برخی از امور مثل تمیز کردن آشپزخانه، ظروف و لوازم خانگی قطعا خانم ها از ظرافت بیشتر و برای کارهایی مثل پاک کردن شیشه و پنجره های، شستشوی راه پله و حیاط، دیوار شویی و ..... اقایان از قدرت بدنی و مهارت بیشتری برخوردارند. در هنگام تماس با موسسه ی ما برای بهره مندی از خدمات نظافت منزل، وقت و زمان و روز مورد نظر خود را ذکر کنید تا همکاران ما متناسب با تایم خالی نظافتچیان و مهارت های آنان، گزینه ی انتخابی را به شما پیشنهاد بدهند.

خواندن 1785 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید