شستشوی مبلمان و فرش در کرج

نظافت منزل یکی از دغدغه های همیشگی خانم های خانه دار محسوب می شود و برای آن دسته از کسانی که در محیط بیرون از خانه شاغل هستند، این موضوع دارای اهمیت بیشتری خواهد بود. در برخی از زمان ها مثل قبل از عید نوروز به خاطر خانه تکانی این دغدغه افزایش می یابد و معمولا نیاز هست که برخی از اعضای یک خانواده در نظافت منزل مشارکت داشته باشند. شرایط زندگی امروزی این توانایی را از بیشتر افراد سلب می کند و در این جاست که می توان از شرکت های خدماتی کمک گرفت. یکی از مهمترین کارهای نظافتی مربوط است به شستشوی مبلمان و فرش، که می توان آن را یکی از سخت ترین کارها در نظر گرفت. زیرا برای شستن مبل ها باید بر اساس نوع آنها از تکنیک ها و روش ها و مواد شوینده مخصوص استفاده کرد و برای شستن فرش هم با توجه به زندگی آپارتمان نشینی امروزی نمی توان از راهکار سنتی ای که در قدیم استفاده می شود، بهره گرفت.

اگر ساکن شهر کرج هستید، برای استفاده از خدمات شستشوی مبلمان و فرش کافی است که با موسسه خدماتی شهرآرا تماس بگیرید. اساس و مبنای کار ما تامین رضایت مشتریان است و به همین دلیل سعی کرده ایم تا مجموعه ای از بهترین و وظیفه شناس ترین نیروهای خدماتی را گرد هم آوریم. امکان ارائه ی خدمات به تمام نفاط استان البرز مقدور می باشد و شماره های تماس نیز در این سایت درج شده اند.

ویژگی های خدمات شستشوی مبلمان و فرش

-         استفاده از دستگاه شوینده تمام اتوماتیک برای شستشوی انواع فرش و موکت ( مجهز به سیستم آبگیری و خشک کن )

-         شستشو و تمیز نمودن انواع مبلمان

-         ارائه خدمات در محل شما ( منزل یا محل کار )

-         انجام عملیات شستشوی مبلمان و فرش در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا

شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا آماده ارائه خدمات نظافت منزل در کرج

نگهداري و شستشوي فرش

در خانه تمام ايراني ها فرش همراه هميشگي در طي ساليان بوده است و تا زمان حال هم يكي از ملزومات اساسي ميباشد.

فرش چه ماشيني و چه دستباف براي ماندگاري بالا نياز به مراقبت و رعايت نكاتي هستند ك باعث عمر طولاني تر فرش ها ميشوند.

يكي از اشتباهات رايجي كه خانم هاي خانه دار براي نظافت فرش انجام ميدهند استفاده از جاروي دستي مي باشد. جاروي دستي به علت داشتن نوك هاي تيز باعث آسيب رساندن به فرش مي شود و به مرور زمان تار و پود فرش را از بين ميبرد.

بهترين جايگزين براي جارو دستي استفاده از جارو برقي با دور تند ميباشد كه سريعا گرد و غبار را از فرش بيرون ميكشد. اين نكته را نيز بايد به خاطر داشت كه فرش ها را در معرض نور آفتاب قرار ندهيم زيرا باعث از بين رفتن رنگ و لعاب فرش ميشود. در زمانهايي كه نور آفتاب در منزل ميتابد روي فرش ها ملحفه اي انداخت تا از تابش مستقيم آفتاب جلوگيري كند و يا از پرده هاي ضخيم استفاده كرد. هرچند وقت يكبار بايد جاي فرش را عوض كرد كه تمام فرش به يك ميزان و اندازه پاخورده شوند.

تمييز كردن انواع لكه در فرش

براي پاك كردن لكه هايي مانند آدامس و پارافين ابتدا با كمي يخ سفت كنيد سپس بوسيله كاردك از فرش پاك كند.

-نوشيدني

كله هايي مانند شكلات ، قهوه و آبميوه با محلول آب گرم و صابون بوسيله يك تكه اسفنج از بين ببريد.

-روغن و چربي

براي از بين بردن لكه هاي روغن و چربي از سركه سفيد استفاده كنيد.

-دوده

زدودن دوده از فرش و موكت و قسمتهايي كه خيلي تيره شده اند كمي نمك بپاشيد و بعد از چند دقيقه آنها را بوسيله جاروبرقي جارو كنيد.

شستشوي مناسب فرش

خانم هاي خانه دار معمولا در پايان تابستان و زمستان اقدام به شستشوي فرش مي كنند. بهتر است شستشوي را به كارخانجات قاليشويي سپرد ، زيرا در مراكز قاليشويي ابتدا گرد و غبار فرش را ميگيرند و سپي بوسيله دستگاههاي مكانيكي اقدام به شستشوي فرش ميكنندو در فضاي باز و بدون حرارت فرش را خشك مي كنند.

شستشوي فرش دستباف

فرش هاي دستباف نسبت به فرش هاي ماشيني از ظرافت بيشتري برخوردار هستند. براي شستشوي فرش دستباف ابتداي امر اطمينان بايد حاصل كرد كه فرش رنگ پس ندهد براي اين كار كافي است يك دستمال سفيد رنگ كه با آب نيمه گرم خيس كرده ايد به قسمت هايي كه فرش پرز دارند بكشيد . البته در فرش هاي دستباف بيشتر رنگ هاي تيره رنگ پس مي دهد.

خواندن 6989 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: نظافت ادارات و شرکت ها در کرج »

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید