نظافت منزل در کرج

خدمات شستشو، لکه بری و خشکشویی مبل در منزل

خدمات نظافت منزل معمولا از کارهای مختلفی تشکیل شده است و بسیاری از مردم به دلیل نداشتن وقت و یا توان بدنی کافی برای انجام دادن اموری مثل شستشوی فرش، تمیز کردن راه پله ها و محیط ساختمان، تمیز کردن پنجره و شیشه ها، تی زدن و جارو کردن، شستن ظروف و البسه و ..... با موسسات و شرکت های نظافتی تماس گرفته و از یک نظافتچی با تجربه و متعهد کمک می گیرند اما آیا این سرویس تنها به موارد ذکر شده محدود می شود؟ البته که نه، با توجه به اینکه در زندگی امروزی استفاده از نشیمن هایی همچون مبلمان و انواع صندلی در منازل و حتی محیط های کاری رواج پیدا کرده است؛ پس خدمات شستشو، لکه بری و خشکشویی مبل نیز یکی دیگر از اموری است که می توانید با خیال راحت آن را برون سپاری نمایید. به ویژه می توانید به صورت سالیانه و قبل از خانه تکانی عید از این سرویس مهم بهره مند شوید و در محیط داخلی منزل یا محل کارتان بدون نیاز به جا به جایی و انتقال مبل ها می توانید نسبت به رفع آلودگی ها اقدام نمایید. البته بدون شک بسیاری از خانم های خانه دار بار ها و بارها سعی کرده اند، شستشوی مبل در منزل را خودشان به انجام برسانند اما استفاده از روش های سنتی با روش هایی که شرکت های نظافتی ارائه می دهند، بسیار متفاوت است. همچنین بهره گیری از ابزار های جدید، دستگاه های مکانیزه و مواد شوینده با کیفیت می تواند نتایج بهتری را در خصوص شستشو، لکه بری و خشکشویی مبل در زمان کوتاه تر فراهم نماید.

خدمات شستشو، لکه بری و خشکشویی مبل در منزل

انواع روش های شستشوی مبل در منزل

اگر شما دوست محترمی که در حال مطالعه ی این مقاله هستید، یک خانم خانه دار باشید قطعا در این زمینه تجربه هایی دارید و از روش های معمول و سنتی برای پاکسازی مبلمان منزل استفاده کرده اید. یکی از موارد بسیار مهمی که در این خصوص باید به آن توجه ویژه ای داشت، مربوط است به جنس پارچه ها. برای ساخت و تولید مبلمان و انواع صندلی، کوسن ها و کاناپه ها از پارچه های متفاوتی استفاده می گردد که هر یک از آن ها لازم است با ماده ی شوینده و به روش مناسب خود تمیز شوند. اگر در مراحل مختلف شستشو، لکه بری و خشکویی مبل در انتخاب ماده ی شوینده دقت کافی نداشته باشید، علاوه بر اینکه ممکن است به بافت پارچه آسیب زده شود قطعا آن میزان از پاک کنندگی و تمیزی که مد نظر شماست، میسر نخواهد شد. همچنین باید دقت کرد که برخی از لکه ها و آلودگی ها به صورت سطحی نیستند و در عمق پارچه باقی مانده اند؛ پس لکه های عمقی روش پاکسازی خاص خود را می طلبد. اگر به منظور تمیز کردن مبلمان خانگی یا اداری با شرکت شهرآرا تماس حاصل کنید، در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات شستشو، لکه بری و خشکشویی مبل در منزل یا محل کار خود بهره مند خواهید شد. پرسنل و همکاران ما با توجه به نوع پارچه ی به کار رفته در سرویس مبلمان و صندلی ها و همچنین میزان آلودگی و نوع لکه های موجود بهترین روش تمیز نمودن آن ها را به کار خواهند گرفت.

در چه بازه های زمانی می توانید از خدمات شستشو، لکه بری و خشکشویی مبل در منزل استفاده نمایید؟

هر یک از نشیمن های موجود در فضای داخلی منزل یا محل کارتان پس از گذشت زمان و بر اثر استفاده ی مداوم قطعا دچار آلودگی خواهند شد و اگر نسبت به تمیز کردن آن ها اقدام نکنید، به مرور به بافت درونی پارچه نفوذ کرده ورنگ آن را تیره تر و کدر تر نشان می دهند. در نتیجه برای شستشوی مبلمان لازم است که از یک برنامه ی به دور از افراط و تفریط پیروی نمایید. به این شکل که به صورت سالیانه با موسسات و شرکت های نظافتی همانند شهرآرا تماس بگیرید و تقاضای استفاده از خدمات شستشو، لکه بری و خشکشویی مبل در منزل یا محیط کاریتان را اعلام نمایید. توجه داشته باشید که اگر این کار به صورت مکرر انجام شود، می تواند کیفیت فوم و پارچه ی مبلمان و نشیمن ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر در شرایطی هستید که برای مثال فرزند کوچک شما ممکن است نوشیدنی، چای و .... را بر روی مبل بریزد و موجب کثیف شدن آن شود و یا در خانواده ای پر جمعیت و پر رفت و آمد زندگی می کنید و می بینید که سرویس مبل منزل شما خیلی زود به خدمات شستشو نیاز دارد، پیشنهاد می کنیم که از کاور های مدرن مبلمان که به صورت پارچه ای و دوخته شده هستند استفاده نمایید. در این صورت در بازه های زمانی کوتاه تر می توانید کاور ها را شستشو دهید اما برای بهره مندی از خدمات شستشو، لکه بری و خشکشویی مبل به صورت سالیانه می توانید با مجموعه ی ما تماس حاصل نمایید.

شستشوی مبل با دستگاه مخصوص

 همانطور که گفتیم خدمات ما با بهترین کیفیت و با استفاده از شوینده ها و دستگاه مخصوص صورت می گیرد. این دستگاه با تولید کف غلیظ از نفوذ آب به بافت پارچه جلوگیری می کند و همزمان با عملیات شستن، توسط یک قسمت مکنده به مکش آلودگی ها می پردازد. از این طریق در مدت زمان کم و با کیفیت بالا، شستشوی مبلمان در منزل یا محل کارتان بدون نیاز به هیچ گونه جابه جایی و ضمن جلوگیری از هر گونه آسیب، انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر فقط کافی است با شرکت خدمات نظافتی شهرآرا تماس بگیرید.

خواندن 1985 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید