نظافت منزل در کرج

فواید استفاده از بخارشو

بخارشو یک دستگاه چند کاره برای بسیاری از کارهای منزل می‌باشد و برای از بین بردن چربی‌ها و میکروب زدایی استفاده می‌شود، نکته قابل توجه بخارشوی‌ها این می‌باشد که نیاز به پودر شستشو ندارند و این ویژگی هم از نظر اقتصادی و هم محیط زیست به صرفه می‌باشد. در ادامه مطلب به برخی از مزایا و فواید بخارشوها می پردازیم:

  • تمیز کردن فر با بخارشو

حتما برایتان پیش آمده است که از تمیز کردن فر خسته شده باشید؛ از بین بردن روغن و مواد غذایی از فر واقعاً کار سختی است، که بخارشوی کار را آسان کرده است. البته در هنگام استفاده این نکته را به یاد داشته باشید که بخارشوی را مستقیم به المنت‌ها نگیرید، امکان دارد فر یا دستگاه‌تان خراب شود.

  • تمیز کردن باربیکیو با بخارشو

بخارشوی کار سخت تمیز کردن باربیکیو را برای شما آسان خواهد کرد. این نکته را درنظر داشته باشید که این کار را در محوطه بسته انجام دهید. برای تمیز کردن باربیکیو از همان روش تمیز کردن فر استفاده نمائید.

  • تمیز کردن پنجره‌ها با بخارشو

این امکان بخارشوی بسیار کاربردی و راحت می‌باشد. یکی از کارهای منزل که به خانم‌های خانه‌دار سخت می‌باشد، تمیز کردن شیشه‌های پنجره می‌باشد که بخارشوی‌ها این کار را راحت کرده است؛ چرا که بخار داغ را به شیشه‌ها می پاشند و آن را کاملا پاکیزه می‌کند. و بعد از آن شما با دستمال بخارشوی پنجره را خشک می کنید. نتیجه را خواهید دید که پنجره‌ها برقی می‌زند.

  • ذوب کردن یخ با بخارشو

برای ذوب کردن سریع یخ‌های فریزر و یخچال، بخارشوی بهترین گزینه است.

  • تمیز کردن انواع سطوح

بخارشوی یک روش فوق العاده برای تمیز کردن سطوح کاشی‌ها می‌باشد، که باعث از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌ها می‌شود. این کار با شوینده‌های شیمیای میسر نخواهد بود؛ زیرا بخارشوی‌ها درزهای کاشی را براحتی تمیز می‌کند.

  • تمیز کردن صندلی‌ها و مبلمان

بیشتر بخارشوی‌ها لوازم جانبی خاصی برای تمیز کردن مبلمان دارند. این لوازم را به دستگاه بخارشوی وصل کرده و روی کاناپه یا مبلمان بکشید. برای اینکه مطمئن شوید رنگ مبل تغییری نمی کند یا آسیبی نمی رسد، در یک قسمت از مبل که زیاد دید ندارد تست کنید و سپس روی قسمت اصلی مبل بکشید.

  • تمیز کردن پرده

از همان لوازم جانبی که برای شستشو مبل استفاده می‌شود، برای تمیز کردن پرده نیز بکار برده می‌شود.

  • بهداشتی کردن تشک‌ها

دمای بالای بخارشوی‌ها باعث می‌شود که میکروب‌ها و انگل‌ها از بین بروند و وسایل خانه مثل تشک‌ها بهداشتی شوند.

  • تمیز کردن شیرهای آب

شستشو و تمیز کردن شیرهای آب بسیار دشوار است، چون پر از شیار و درز‌ها می‌باشد. اما بخارشو یک دستگاه ایده ال برای تمیز کردن شیرهای آب می‌باشد.

امیدواریم که این مقاله از شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا ارائه دهنده خدمات نظافت منزل در کرج برای شما مفید بوده باشد

خواندن 4032 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید