نظافت منزل در کرج

نظافت ادارات و شرکت ها در کرج

موسسه خدماتی شهر آرا با سابقه ی طولانی و تجربه ی کافی در زمینه ارائه سرویس های مربوط به نظافت، آماده ی همکاری کوتاه مدت و طولانی مدت با تمامی ادارات، سازمان ها، شرکت های خصوصی، موسسات، آموزشگاه ها، مدارس و مهد کودک های فعال در استان البرز و شهر کرج می باشد. با توجه به افزایش هزینه ها در سال های اخیر، برون سپاری کارها یک روش بهینه برای صاحبان مشاغل به حساب می آید؛ بنابراین بیشتر شرکت ها، ادارات و ... تمایل دارند تا کارهای مربوط به نظافت را به یک موسسه فعال در این زمینه بسپارند. از این طریق فقط کافی است که در بازه های زمانی مشخص و منظم هزینه ی مربوط به کاری که ارائه می شود را پرداخت نمایند. در گذشته سعی می شد تا از نیروهای خدماتی به عنوان یکی از پرسنل ثابت استفاده شود که این روش موجب افزایش هزینه ها خواهد شد، این در صورتی است که ممکن است بنا به شغل خود به نظافت روزانه ی محیط احتیاج نداشته باشید؛ بنابراین برای نظافت ادارات و شرکت ها برون سپاری این وظیفه یک ابزار سودمند برای صرفه جویی در هزینه ها خواهد بود.

ویژگی سرویس نظافت ادارات و شرکت ها

موسسه خدماتی شهر آرا از بهترین و با تجربه ترین پرسنل، برای ارائه ی خدمات مرتبط با نظافت بههر مند می باشد. یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب نیروهای خدماتی مسئولیت پذیری و متعهد بودن آنها به انجام بی نقص و با کیفیت کار می باشد که تاثیر مستقیمی بر افزایش میزان رضایت مشتریان خواهد داشت. در هر نقطه از استان البرز و شهر کرج که باشید می توانید از طریق شماره های موجود در این سایت با ما تماس بگیرید و از سرویس نظافت ادارات و شرکت ها بهره مند شوید.

تمیز نمودن درها، دیوارها، شیشه ها، اتاق ها و آشپزخانه / جرمگیری سرویس های بهداشتی و سرامیک / نظافت محیط بیرونی، راه پله ها، حیاط و اسانسور / تمیز نمودن وسایل، میز و صندلی و .....برخی از کارهایی است که در سرویس نظافت ادارات وشرکت ها به انجام می رسد.

شهرآرا بعنوان یکی از بهترین های شرکت خدماتی نظافتی در کرج آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز می باشد

خواندن 5881 دفعه

دیدگاه‌ها   

0 #1 سعید 1397-04-01 15:11
سلام بازنشسته وجویای کار .درصورت نیاز لطفا تماس بگیریددرمحدوده مهرشهر.ساکن گلشهر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید