نظافت منزل در کرج

چگونگی شستشوی پرده ها

تا سعی دارید پرده ها را برای تمیز کردن به خشکشویی نبرید. پرده ها را میتوان با استفاده از  دستمال مرطوب اغشته به پودر لباس شویی باشد وبه ارامی روی سطح پرده بکشید تا گرد خاک ان گرفته شود اگر پرده ها ی رنگ روشن دارای لک باشد با استفاده از نوع لکه ان را ازبین می بریم .

اگر لکه روغن یا چربی باشد با استفاده از اب گرم و مایع ظرف شویی با یک دستمال تمیز روی ان چند باری کشیده تا کاملا پاک شود . اگر لکه خودکار باشد با استفاده از پد لاک پاکن ناخن میتوان لک را از بین برد .برای از بین بردن لکه رنگ گچی اولین اقدام این است که با استفاده از کاردک کوچک به ارامی روی سطح کشیده تا رنگ کنده شود و با دستمال مرطوب ساده تمیز کنید . اگر رنگ روغنی باشد پد کوچکی را کمی به تینر اغشته کنید و به ارامی تکه رنگ رنگ را پاک کنید مراقب باشید که رنگ پارچه تغییر رنگ ندهد .

این مراحل برای مبل و لباس و پارچه های دیگر صدق میکند. پرده شما اگر دارای چروک  های باشد نیازی نیست به خشکشویی ببرید چند باری روی محل مرد نظر اب اسپره کنید تا نم دار شود و با استفاده از سشوار ان را صاف و خشک کنید .برای تمیزکردن کتیبه های پرده که اکثرا چوبی یا فلزی هستن را میتوان با دستمال مرطوب ساده تمیز کرد و گرد غبار را از بین برد فقط برای قسمت های چوبی را خیلی خیس و نم دار نکنید چون چوب قابلیت کپک وپوسیدگی دارد . وقسمت های فلزی را میتوان با استفاده از مواد پاک کننده سطح ان را تمیز کرد بهتراست از اب و صابون استفاده نشود که برا قیت ان باقی بماند .

امیدواریم که این مقاله از شرکت خدماتی نظافتی شهرآرا ارائه دهنده خدمات نظافت منزل در کرج برای شما مفید بوده باشد

 

خواندن 2438 دفعه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید